fredag 8. oktober 2010

Nye tilskudd til samlinga...


Tall, bokstaver og litt romantikk?
Hei igjen.
Lovte nytt bilde når pepperkakefomene var i hus, men det ser ikke ut til at billedkvaliteten var noe å slenge seg i veggen for...

Uansett, bokstavene og tallene er allerede utprøvd på ost! Er matpakketid for tiden i snuppas barnehage, og jeg prøver å være litt kreativ der også. Fikk beskjed fra styrer om at jeg hadde satt standarden der... En morgen klokken åtte forlangte datteren i huset pastasalat! Som jo ikke er noe problem hvis man har rester fra dagen før. Ellers kan det være noe stressende å mekke når man egentlig skulle vært uttaforr døra. Men, men - ikke mitt problem. ;)  Mekker kreative matpakker når jeg får tid. Bilder er det værre med :DDD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor kjøpte du de bokstav-formene? Kunne gjerne tenkt meg å kjøpe noe slikt. Er ikke så glad i pepperkaker, men det ville vært morsomt å ha dem til å dekorere kaker, m.m. :D - Marte Sofie

Unknown sa...

Hei Marte, har kjøpt de på eBay.com, men de har tilsvarende på K i Glasshuset, bare at bokstavene er litt mindre og litt dyrere. Bokstavene er en hit i bhg, kutter gulrot i tynne skiver og stikker ut navn og div til matpakken til snuppa. Ost e også kjekt å "stikke" i.