søndag 12. desember 2010

Indisk julaften og pepperkakehusmal


Siden jeg har gnålt hele året om at jeg ønsket meg pepperkakeformer ifra Indiska er det skikkelig julaften for meg nå når jeg kan vise bilder av formene. Klarte ikke å bestemme meg for hvilket bilde jeg skulle bruke, så det ble litt Ole Brum i dag - jatakk, begge deler :)

Jeg vil rette en stooor takk til Odd og Signhild som ga etter for maset mitt og dro innom butikken og handlet for meg og sendte meg formene i posten. Jeg er veldig glad for dette og sender en stooor klem sørover :D

Kanskje kommer Indiska til Bodø en gang?
Nå kan jeg sette igang med baking igjen, må jo få brukt de fiiine nye formene. Men hva skal jeg bake?


Vil også vise et bilde her av en pepperkakehusmal. Hvor jeg har kjøpt den? Biltema!

Se resultat av malen lenger ned i bloggen.

Er du ferdig med å bake til jul? Fortell :)

3 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Bruker du de til annet enn pepperkaker da?

Unknown sa...

Ja, se notat av 29. oktober og begynnelsen av august. Osteføtter og brownies :)

Unknown sa...

10. og 12. august :)