mandag 18. juni 2012

Sutre, syte og klage. Akkutt tannlegetime!


I går tygde jeg tyggis, og plutselig satt halve tanna fast i tyggisen... Ikke spesielt gøy, men ikke spesielt vondt. Da. Nå, etter at tunga har fått lekt seg over krateret med knivskarpe kanter et døgn er det faktisk så vondt at jeg sliter med å få mat i meg. Det er noe med svelgefunksjon som ikke virker som den skal. 

Ikke for det, jeg har jo mer enn nok kilo å ta av, men det er noe med meg og lavt blodsukker, jeg kan bli noe vanskelig, om ikke UMULIG å ha med å gjøre..

Så derfor sitter jeg her med lunken frokostblanding (iser som besatt i krateret ved varm eller kald påvirkning) og har det egentlig ganske trist :'(

Da må jeg vel finne noe positivt med dette, sånn bortsett fra det med kiloene. Skal-vi-se: Jeg skal til en ny tannlege - kanskje han er kjekk å krympe seg under? 

Hm, må visst legge til et bilde: 

Det får meg iallefall i bedre humør...

Og denne er absolutt positiv:

Og til slutt denne:
Bilde

Hjalp litt på humøret, ja :)

Ha en super mandag!

1 kommentar:

Mamta sa...

Tyggistygging er skumle greier for berter i en viss alder, det har jeg også funnet ut. Håper tannlegen var kjekk! ;-)