søndag 1. juli 2012

Fuktig tur i skogen ved Vatnet

Jammen ble det ikke en liten tur i dag og. Etter heftig regnvær i natt var det noe vått å kave seg rundt i ukjent terreng i dag, og velkomstkomiteen var enorm! Mygg, knott og andre insekter som trives i skog og myr hadde møtt frem og så for seg et herremåltid da jeg kom. 

Kanske litt slemt å ha med seg myggspray på tur da?


Fikk knipset en god del bilder av ting og tang på bakken - mest blomster.
Kjenner du igjen noen?
Myrull I

Myrull II


 
 Siden den høye luftfuktigheten går dårlig sammen med lungene mine ble det en kort tur. Likevel - en time er ikke så ille søndagstur :D Klapper meg selv på skuldrene og er litt stolt.

Einerbær

 For selv om jeg ikke er spesielt glad i fysisk fostring og aldri har vært det, kjenner jeg nå litt hang til å stikke ut en dag eller tre i uka... Håper det snart går over :DDD
Smørblomst


Skogstroll
 Lurer på om det er en farlig sykdom? Det er jo mange som har den på denne tiden av året... Kan kanskje ikke skade så voldsomt...
Kæm e det som har bæsja? Elg eller hare?

 Litt morsomt å blogge når man ikke har noen som helst kontroll på hvor bildene blir plassert...

Og mobilkameraet for det meste viser en grønnaktig skygge der det i virkeligheten var frodige farger.

Burde man da investere i et ånkli kamera?

Eller kan man ønske seg noe til bursdag? Sammen med gode sko til å bruke utover sensommer og høst? Kanskje det...
Furu-baby?

Ingen kommentarer: