tirsdag 28. august 2012

Ansiktsgjenkjenning - matboksenes ulike ansikter

Etter ansiktene jeg lagde på siste matpakke, kom jeg til å tenke på at jeg jo hadde laget ansikt før... Og det hadde jeg jo - bare se på lista under!

Her har jeg samlet alle postene med matpakker som har ansikt i seg. Noen er med bilde, men du må følge linken for å lese hele saken.

Klikk på linkene for å gå til innlegget :)



Hvem har smakt på maten min?

Merksnodig filur


Return of the vampire teddies


Hjerte, bacon og sunnhet

Sinnaboksen

Skummel yoghurt

Hippetihopp, matbokser for tirsdag og onsdag

Weekend package

Monstermat

Løvebamse eller bamseløve

Dagens mat

Ny, kreativ og spennende lunsjbox

Tirsdagens matboks er utstukket

Føste duppedings-matpakke

Matpakke+pepperkakeformer=sant


Er det andre samlinger du ønsker deg? Gi meg et vink i kommentarfelter eller pr mail :D

Ingen kommentarer: