onsdag 22. august 2012

Et matpakketips som sparer tid



Vanligvis har jeg ikke miniversjoner av grønnsakene i hus, men nå er det nytt skoleår og jeg er kjempemotivert til å lage gode, kreative og sunne matbokser. Derfor vil jeg legge ut tips, ettersom jeg kommer på de, som kanskje kan hjelpe noen til å komme igang eller hjelpe meg til å gå videre når min egen motivasjon svikter.

For det er ikke hver dag man har like lyst til å lage matpakke. Det er ikke hver kveld, eller hver morgen man har mye tid til å lage disse, og det er faktisk ingenting feil med to skiver brunost!


Men så lenge jeg synes det er morsomt å være kreativ, kommer jeg til å fortsette. Flere ganger i uka. Med oppkuttede, normale frukter, grønnsaker og bær. Sånn i ovedsak :D


Skulle noen være usikker er det tomater, agurker, sukkererter og gulrøtter som ligger på fatet.


Og andre ting som i min verden går under snacks er jordbær, bringebær, blåbær (og andre bær), meloner i alle farger og fasonger, ananas, kiwi, druer, appelsin, eple, banan, pære, fersken, nektarin, plomme, selleri, brokkoli, bønner, oliven, sylteagurk, mais, frosne erter...

Bare fantasien setter grenser!

Ingen kommentarer: