fredag 2. november 2012

Hvor får jeg tak i formene? Oppdatert

Mange spør hvor jeg handler pepperkakeformene og utstikkerne fra, 
så jeg har her forsøkt å lage til en oversikt. 
Sikkert mye jeg har glemt - 
kikk innom senere for oppdateringer!


Kremmerhuset kjører gamle klassikere som
mann, kone, snømann, hjerte, stjerne, gris, tre og engel.



Bilde fra Tilbords. De har disse plastformene til salgs i år også.
Mens Ark ser ut til å ville kvitte seg med rester fra i fjor
Pepperkakeformer
Clas Ohlson reklamerer med at de har disse formene på nett


Pepperkakehusform
Biltema har disse formene på nett


Ellers har jeg kikket innom Åhlens,
de har samme formene som i fjor.

Men de har i tillegg dette stempelet, og det ser litt gøy ut


Lenker til formfulle (haha) nettsider:
SøteSaker

Kakeboksen

Til den hesteinteresserte (ikke utprøvd)

Temashop (ikke utprøvd)

Shopping4net (ikke utprøvd)

Kamilleshop (ikke utprøvd)

Helti100 (ikke utprøvd)

Guttelus (ikke utprøvd)

Hobbykunst (ikke utprøvd)

Lille Frøken Fryd (ikke utprøvd)

Kitchn 1 og 2

Panduro

Ikea

Ellos


Svensk:
Klaraform (ikke utprøvd)

Formina


Og det ryktes at Rema, Coop-kjeden og andre matbutikker har tatt inn former i år igjen. Har ikke vært runden og sjekket, men bilder eller linker kommer.


Og - for dere som lurer, jeg er IKKE sponset, synes bare det er greit med en oversikt.
(Kanskje jeg burde hatt litt for all reklamen? ;) hehe)



Vil fylle på litt her etterhvert, sjekk gjerne innom en annen gang :D


Kikker forresten etter ugleutstikker og en sånn sløyfe (rosa sløyfe-fasong) for tiden.
Da kan jeg jo samtidig legge ut bilder og linker her etterhvert som reserch'en utarter.


Kom gjerne med tips her eller på Facebooksidene:

Samlere av pepperkakeformer og andre utstikkere

Olgamors finurligheter på FB

Ingen kommentarer: