mandag 12. november 2012

Kaffekjerring


I en alder av 40 ble jeg kaffedrikker. 
Det er altså aldri for sent å bli "voksen".

Noen ganger er nattesøvnen såpass dårlig at jeg tyr til både sterk kaffe og cola. 
Foreløpig er eneste bivirkning av kaffe at jeg blir veldig tørr i munnen. 
Ikke spesielt mer våken, noen ganger føler jeg meg faktisk trøttere.

Ingen av disse er en tørstedrikk - jeg er like tørst etter at jeg har drukket disse...

Så hvorfor gjør jeg det?





Jeg liker det!


Flere kaffebilder her...

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Kaffe og cola e nammis, love it :)
Dvs æ e slutta me cola- gikk over til fienden-pepsi max ;)
Æ va 30 før æ "lært" mæ og et tyttebær, så man lærer så lenge man lever :)
Ha ei fortsatt fin uka :)
Klæmz

Unknown sa...

Takk førr koselig kommentar Lille, håpe uka di bi topp!

Klemz ibakers :D