mandag 17. juni 2013

Jobb ønskes!



Jeg er 43, gift og har en datter på 8 og er klar for en deltidsjobb :D

I fire måneder har jeg vært på arbeidsutprøving gjennom Nav for å finne min arbeidskapasitet. 
Det viser seg at den ligger på ca 30 - 50 % stilling - så her blir det jobbsøking innenfor deltidsstillinger.

Mitt jobbønske er noe innenfor sosiale medier, drift av datanettverk og/eller kontorarbeid

Dette er noe av det jeg har arbeidserfaring innen, men det finnes jo mange områder jeg ennå ikke har prøvd - kanskje noen av de er helt perfekt for meg? Har erfaring både fra å jobbe hjemmefra og det å ha kollegaer rundt meg og foretrekker helt klart å komme meg ut av huset og treffe folk, spise lunsj sammen og bare snakke om alt og ingenting. Men en kombinasjon av hjemmekontor og utekontor er en veldig fin løsning når man ikke alltid er helt i form. Det er utrolig hva man kan få gjort hjemmefra!

Sider jeg administrerer på Facebook:

En side jeg har vært med å startet:

Av utdanning har jeg tre år på videregående innen Handel og kontor, to år Teknisk tegning 
og It-utdanninga på Høyskolen i Bodø, nå Universitetet Nordland. 

Og skal man nevne noen litt merkelige ting man har gjort er det kanskje det å komme på rulleteksten på Nrk etter å ha vært kostymørassistent for Grand Prix sin delfinale i Bodø. Eller å ha sommerjobb i Norges Bank hvor jeg skoflet penger (mynter) med spade og over i tellemaskinen. Eller kanskje at jeg har bartenderkurs, hjelpedirigentkurs og sømkurs. Ja, så har jeg vært med i Korkampen under Mons Petter-festivalen og representert Bodø i Fauske Idrettshall. Og nå er planen at jeg skal være med vokalensemblet jeg synger i til Russland på en jazzfestival og synge med band, storband og andre i små og store lokaler - kanskje også improvisasjon?

Da jeg jobbet i vikarbyrå etter endt utdanning ble jeg markedsført som den som satte seg inn i alle slags merkelige datasystem kjapt og hoppet ut i enhver utfordring uten problemer. 
Kan det være noe å skryte av på en jobbsøknad?

Så om du har tips til steder jeg kan søke (i Bodø) - eller har bruk for en ledig hånd eller to 
- legg gjerne igjen en kommentar under her eller kontakt meg på olgamorf at gmail dått com. 
Se mer kontaktinfo til høyre.

2 kommentarer:

Monstermønster sa...

Har lite forslag, dessverre, men ønsker deg masse lykke til!

Unknown sa...

Tusen takk Monstermønster, alltid kjekt med lykke til :D